The special ones
The value of a personal touch
In alle vrijheid geven creators een 'personal touch' aan producten van ondernemingen, om deze (nog) meer in hun kracht te zetten. Of het product nou leuker, gezonder, handiger, duurzamer of simpelweg mooier wordt; het voegt een unieke en persoonlijke waarde toe voor de consument. En dat kan een wereld van verschil maken.
Wij faciliteren het contact tussen creators en ondernemingen, stimuleren het creatieve proces en begeleiden creators in de communicatie naar de consument. En met het oog op de sociale betrokkenheid doneren wij een deel van de opbrengst aan een goed doel naar keuze van onze creatoren.
Peter Huijsman
Founder TSO
Als geroutineerd merk- en communicatiestrateeg heeft Peter ervaren dat creativiteit en communicatie van mens tot mens stimulerend werkt; het verbindt.
The Special Ones biedt ondernemingen en bijzondere mensen de mogelijkheid om samen iets moois te creëren, wat van waarde is voor merk én gebruiker. Helpen iets moois tot stand te brengen maakt mij en ik hoop ook anderen blij.
JEREMY ZIESSEN
BRAND ACTIVATOR
Er gaat geen dag voorbij dat Jeremy niet bezig is met het vertellen van een verhaal door middel van beeld.
Het laten leven van een merk en het overbrengen van een verhaal vind ik geweldig om te doen! Een concept zien bloeien van A tot Z maakt mij dan ook enthousiast. Binnen The Special Ones zorg ik dat structuur en creativiteit hand in hand gaan.
HEIN VAN SCHAIK
CONSULTANT
Hein is zijn hele leven lang al actief in de communicatie. Met een flinke bak aan ervaring voorziet hij het team van The Special Ones van waardevolle adviezen.
Ik ben vooral enthousiast over TSO door de extra toevoeging die ze bieden aan merken en natuurlijk de betrokkenheid van de goede doelen. Een mooi initiatief!